Rokyservice gelijkoversteken

Wat is en hoe werkt gelijk oversteken?


Als u gebruikmaakt van 'gelijk oversteken' voor uw bouwklus dan kiest u voor een extra veilige manier van klussen plaatsen. Wij bemiddelen tussen beide partijen (vakman & u). Wij houden het geld vast
(op een tussenrekening van Roky Service)  tot uw bouwklus, zoals op de offerte omschreven, is afgerond. Vervolgens betalen wij de vakman binnen 48 uur na uw goedkeuring.

Wat zijn de voordelen bij het gebruikmaken van gelijk oversteken?

Voordelen

* U staat er niet alleen voor, wij zullen bij gebreken bemiddelen om ervoor te zorgen dat alles uitgevoerd wordt zoals op de offerte is beschreven, voordat de vakman uitbetaald krijgt.

* Hierbij heeft u zekerheid dat uw geld veilig is.  


* U hoeft geen aanbetaling te doen bij het gekozen bouwbedrijf. 


* Mocht er iets niet goed gaan tijdens de werkzaamheden, dan steunt Roky Service u en helpt u om een oplossing te vinden. 


* Roky Service zal geen betaling aan een bouwbedrijf voldoen, voordat alles zoals op de offerte omschreven is uitgevoerd.


* Dankzij deze betaalwijze is de vakman extra gemotiveerd om de klus zo goed en snel als mogelijk op te leveren, zodat de vakman de betaling ontvangt.

Wat zijn de risico's als ik GEEN gebruikmaak van gelijk oversteken?

Als u geen gebruikmaakt van de service 'gelijk oversteken', dan is het aan u en de vakman om eventuele gebreken/geschillen op te lossen. Dit kan mogelijk risico's
met zich meebrengen als u een aanbetaling heeft overgemaakt en er niet uitkomt met de vakman. Roky Service zal hierbij dan niet bemiddelen.

Waarschuwing/let op

Controleer uw ontvangen mail van ons op originaliteit
Als u kiest voor de service 'gelijk oversteken', dan ontvangt u een mail van ons vanuit: info@rokyservice.nl Wij zullen GEEN ander e-mailadres gebruiken om u een betaallink of offertes toe te sturen!

Tip! 
Controleer altijd of de Mollielink afkomstig is van onze originele e-mailadres: info@rokyservice.nl voordat u verdere stappen onderneemt. Bij twijfel adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.


Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de werkzaamheden en ik GEEN gebruik heb gemaakt van de service 'gelijk oversteken'?

Dat is een erg vervelende situatie. Indien u geen gebruik heeft gemaakt van onze service 'gelijk oversteken', dan kunnen wij helaas ook niet bemiddelen. 

6.455

Klussen geklaard

403

Vakmannen

1.224

Reviews