Facturatie en tarieven

Hoe werkt de service 'gelijk oversteken'


Offerte opstellen via Roky Service
Als de consument gebruikmaakt van gelijk oversteken, dan wordt dat duidelijk aangetoond bij de klusinformatie.
De algemene voorwaarden van Roky Service zijn hierbij van toepassing, o.a. dat betalingen via Roky Service lopen. Na betaling van de opdrachtgever
volgen twee mails:
* een mail met contactgegevens;
* een mail om een voorstel te doen naar de opdrachtgever vanuit Roky Service.

Bij akkoord van de opdrachtgever op het voorstel wordt de deze doorgestuurd naar de betaalpagina en dient de opdrachtgever het volledige offertebedrag incl. btw
te voldoen. Dit bedrag komt op de tussenrekening van Roky Service. Wij houden het geld vast tot alles is opgeleverd volgens de offerte. Dit betekent
dat er geen aanbetaling wordt gedaan.

Na betaling van het offertebedrag door de opdrachtgever
Je ontvangt na de betaling van de offerte een bevestigingsmail waarin wordt aangegeven dat het bedrag is ontvangen en je kunt starten met de klus!
Na deze mail kun je contact opnemen met de opdrachtgever om een startdatum in te plannen.

Oplevering van klus en ontvangst betaling

Zodra de klus is opgeleverd, dient alles nagelopen te worden met de opdrachtgever om er zeker van te zijn dat alles naar tevredenheid is afgerond.
Bij mondeling akkoord van de opdrachtgever, dient u vanuit uw account ''mijn klussen'' op de juiste klus te klikken op ''afgerond''. Daarna zal de opdrachtgever een mail ontvangen
(op het e-mailadres dat de opdrachtgever ons heeft doorgegeven). Je dient er zeker van te zijn dat de opdrachtgever bevestigt per mail dat alles naar wens is afgerond door te drukken op
''ik bevestig dat alles volgens offerte is afgerond''. Zodra de opdrachtgever dat gedaan heeft, ontvang je tevens een bevestigingsmail waarin staat dat de opdrachtgever heeft bevestigd dat alles is
afgerond zoals afgesproken! Het offertebedrag incl. btw kun je binnen 48 uur op de opgegeven rekening verwachten.

Wat zijn de kosten per lead?

De leadprijs staat duidelijk vermeld bij de opdracht. U betaalt een vast bedrag van € 22,50 exclusief btw per lead.
Hoe groot en/of winstgevend de klus ook is, het bedrag blijft gelijk!

Wat is een lead?

Een lead is de contactinformatie van een potentiële klant. Onze leads bevatten naam, e-mailadres en telefoonnummer.

Hoe betaal ik Rokyservice ?


U kunt leads bij ons op 2 manieren afrekenen

Betaling vanuit jouw tegoed
Je kunt leads kopen vanuit jouw tegoed. Indien jouw tegoed leeg is of onvoldoende saldo bevat, kun je die gemakkelijk opwaarderen
door bundel(s) te kopen die automatisch het tegoed erna aanvullen.


Losse betalingen met iDEAL
Je kunt per lead los afrekenen met iDEAL.


Tip: een bundel aanschaffen is voor de langere termijn voordeliger en bevat veel meer voordelen dan het los kopen van leads. 

Wanneer betaal ik voor een lead?

Op het moment dat een klus uw interesse heeft opgewekt en u de contactgegevens ervan wilt ontvangen, om een voorstel te doen.

Hoe lang duurt het voordat ik contactgegevens heb ontvangen na betaling van de lead?

U ontvangt binnen direct na betaling de contactgegevens van de opdrachtgever(s).

NB: Mocht het systeem vertraging hebben, dan kan het enkele minuten duren voordat u contactgegevens ontvangt. Dus geen paniek!

Wat zijn de voordelen van de Roky Service betaalwijze?

Omdat jij de leads direct betaalt, bouw je geen hoge kosten op voor het einde van de maand.

6.455

Klussen geklaard

403

Vakmannen

1.224

Reviews